Комедия

Çok Güzel Hareketler 2 | Mahalle Katkısı 5 (21.Bölüm)

Çok Güzel Hareketler 2, BKM Mutfak’ın ikinci kuşağından oluşan kadrosu ve Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan yeni skeçleriyle başlıyor!
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhar...
CokGuzelHareket
cokguzelhare...

► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH




#bkm #çokgüzelhareketler2 #yılmazerdoğan #beşiktaşkültürmerkezi #bkmmutfak #çghb #çgh2

Коментари 

  1. Mert Arık

    Mert Arık

    преди 16 часа

    alkışlayan ellerinizi si*eyim

  2. ThePowerTV

    ThePowerTV

    преди 21 час

    sadece hamza uzamas D:

  3. Selim Sevim

    Selim Sevim

    преди ден

    10:10 10:23 arası 😂😂

  4. Mehmet ali uluçay

    Mehmet ali uluçay

    преди ден

    Cok iyi ya

  5. Nezih Cinar Koçer

    Nezih Cinar Koçer

    преди 2 дни

    Tetmeatma cokgüzeldi

  6. Efecan Akgün

    Efecan Akgün

    преди 2 дни

    necmiye çok saçma duruyor

  7. Beyza aa

    Beyza aa

    преди 2 дни

    Bu skeçte en çok hilmiye güldüm 😂

  8. mert Kurt

    mert Kurt

    преди 2 дни

    bence en güzel dizi cgh2

  9. Belirsiz Genç

    Belirsiz Genç

    преди 2 дни

    0:27 bedava başlangıç tuşu

  10. Tugay

    Tugay

    преди 2 дни

    Hilmi cok efsane oynuyor Oqowkskakakakks

  11. Odysseus Adamdır

    Odysseus Adamdır

    преди 2 дни

    Hanim hanim bunlar benim yavrularım

  12. Türk Oglu

    Türk Oglu

    преди 2 дни

    Atakan saçını bu şekil yapınca aynı Brad Pitt'e benziyor

  13. Hakan Okmak

    Hakan Okmak

    преди 3 дни

    çok çok güzel olmuş

  14. Hakan Okmak

    Hakan Okmak

    преди 3 дни

    çok güzzzi

  15. rty fdn

    rty fdn

    преди 3 дни

    BUGÜN NE YİYECEĞİZ BÜGÜN YAZILIDAN SIFIR YİYECEĞİZ

  16. You Tube

    You Tube

    преди 4 дни

    Çok güldüm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😄😃😎😋😊😉😆

  17. Nermin Mehtiyeva

    Nermin Mehtiyeva

    преди 4 дни

    Azerbaycandan selamlar, Atakan,Hilmi,Evliya,Cemile,Gürhan,Metin,Yasin,Ozan,Batuhan,Hamza,Safa,Ezgi,Sema,Gözde sevərək və zövq alaraq izleyirem 🤗🤗🤗🤗🤗

  18. hasan yıldız

    hasan yıldız

    преди 4 дни

    mahalle katkısı nın 6 sı gelsin

  19. Евгения Попова

    Евгения Попова

    преди 4 дни

    en sevdiyim sahneler mahalle katkisi

  20. shadow man

    shadow man

    преди 4 дни

    6:04 😀

  21. kubilay çalıkoğlu

    kubilay çalıkoğlu

    преди 4 дни

    13:53 de başlayan müzik neydi lan

  22. Heisenberg MQ

    Heisenberg MQ

    преди 4 дни

    Günaydın bay ceykıp

  23. Mümin GÜVERCİN

    Mümin GÜVERCİN

    преди 5 дни

    Bu pislik program ne zaman yayından kaldırılacak ağzı bozuk pespayeler.

  24. Ceylan Beyazkus

    Ceylan Beyazkus

    преди 5 дни

    valla kusura bakmayi hepiniz bir naime kadar gulduremiyosunuz hani bi sarkida dedigi gibi seninle benim aramda kocaman bi fark var sen cok yasa ecem erkek

  25. Ramazan Yaylali

    Ramazan Yaylali

    преди 5 дни

    Şunun devamini getirin

  26. Emis Emis

    Emis Emis

    преди 5 дни

    Acı sevüyrüm...en favori ikilim hamza,atakan

  27. Mustafa Tuncay

    Mustafa Tuncay

    преди 6 дни

    Semtten dönüşümü dizi yapsalar izlenme rekorlar kırarlar

  28. ada su

    ada su

    преди 6 дни

    +Bir pskopata görünsem iyi olacak - psikolog olmasın o +bana benim halimden anlayacak biri lazım anlatabiliyür muyum😂😂😂 efso ya😂😂😂

  29. Samsung S3

    Samsung S3

    преди 7 дни

    Bu mahalle katkisini devam etdirin ya.çok guzel oynuyorlar

  30. Alper Ozyy

    Alper Ozyy

    преди 7 дни

    Sid için 1 dk lık saygı duruşu

  31. selim ergin

    selim ergin

    преди 7 дни

    bu skeçlerde sid taklidi harika oluyorrrr :))) hariklasın hilmi

  32. Yalçin Namli

    Yalçin Namli

    преди 7 дни

    Burada "alt yapı" isminin yerine geçecek başka isim önerileri gönderelim derim. İlki benden "Nöbetçi Takım" ya da "ekip"

  33. Yalçin Namli

    Yalçin Namli

    преди 7 дни

    En güzel şaka "ben askerliğimi mermi olarak yaptım" Fakat çok güçlü bir şakanın peşine konunca kaynadı

  34. Jessie

    Jessie

    преди 7 дни

    13:04 Batuhan’a burada bayılıyorum. Çok karizmatik geliyor gözüme..

  35. Eren BAYIK

    Eren BAYIK

    преди 7 дни

    ya kimler kardeş biri bana söylesin ya lütfen

  36. Belirsiz Genç

    Belirsiz Genç

    преди 8 дни

    This is Bizim Mahalle oğlum 😂😂😂

  37. Samet Aydın

    Samet Aydın

    преди 8 дни

    ÇEKİP ÇIKARAMAZLARSA ARKADAN ÜFLESİNLER :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

  38. yigit sngr

    yigit sngr

    преди 8 дни

    Neco liseye gidiyodu onun okulda bı skeci olsa güzel olur

  39. PUBG J2BG

    PUBG J2BG

    преди 8 дни

    09:31 tarihin en İyi Sahnesi

    • PUBG J2BG

      PUBG J2BG

      преди 8 дни

      yarildim Lan Gulmekden

  40. volkan savasci

    volkan savasci

    преди 8 дни

    Neco ve seko efsane serrie 6 da yapin abij

  41. Ramazan Kıratlı

    Ramazan Kıratlı

    преди 8 дни

    Bana bak çekip çıkarmazlarsa arkadan üflesinler 😂😂

  42. Leyla Yabacı

    Leyla Yabacı

    преди 9 дни

    Hemen 6'sı gelsin çok güzel olmuş EFSANE

  43. Vural Yüksel

    Vural Yüksel

    преди 9 дни

    Yilmaz hoca innsallah mahalle katkisinin filmini yapar,

  44. PRO BURAK 2009

    PRO BURAK 2009

    преди 9 дни

    Son sahne rüya takımım

  45. Zera Sert

    Zera Sert

    преди 9 дни

    Çok güldüm ya

  46. Baris ve Esitlik

    Baris ve Esitlik

    преди 9 дни

    Cocuklarinizla izleyemeyeceginiz bir skec, maalesef.

  47. Sümeyra Nur

    Sümeyra Nur

    преди 9 дни

    Skeç bitmeden yeniden izlemeyi dusundurdu lan baya iyiydi

  48. Hakan Memiş

    Hakan Memiş

    преди 9 дни

    Kuş öldü beyby

  49. Samet Yeşil

    Samet Yeşil

    преди 9 дни

    *KUŞ ÖLDÜ BABY*

  50. kullanıcı

    kullanıcı

    преди 9 дни

    15:08 cihanla begüm napıyo lan xoalmanshsjsjajaj

  51. Kübra Türkmen

    Kübra Türkmen

    преди 10 дни

    Ya sedefin kolyesinde ne var boyle ya cok dikkatimi cekti ya!!!

  52. csk shsk

    csk shsk

    преди 10 дни

    valla 5 bolumdur bekledigimiz kavgayi gorduk

  53. asaa assaas

    asaa assaas

    преди 10 дни

    9.sezon işte karşınızda mahalle katkısı 50

    • Ben Keko

      Ben Keko

      преди 2 дни

      Ne yani neye dikkat çekmeye çalıştın ?

  54. Soy Luniette

    Soy Luniette

    преди 10 дни

    13:56 en iyi kavga sksjmahakaj

  55. Hazar Bay

    Hazar Bay

    преди 10 дни

    11:54 Anladım Abi.

  56. DJ imshuki

    DJ imshuki

    преди 10 дни

    Başınaa neleer geeeldiii bana diyeemeediin.Seniii kaç kere s*ktiler.Adını söyleyeemeediinofofof

  57. OrTaya Karışık

    OrTaya Karışık

    преди 10 дни

    dolmalar baya güzel gözüküyor fnajnfjas

  58. Feyza Kılıç

    Feyza Kılıç

    преди 10 дни

    Çok memnun kaldım yine gelirim demesi😂😂

  59. Yigit Karaca

    Yigit Karaca

    преди 11 дни

    Çok iyi lan

  60. yürüyen uçak

    yürüyen uçak

    преди 11 дни

    9:30 kafalar naısl güzel ööle Bi güzle ki abi

Напред