Филми и анимация

Zalim İstanbul 27. Bölüm Fragmanı (HD)

Şeniz Karaçay kökten kovuldu! Şimdiki hamlesi ne olacak? Zalim İstanbul 27. Bölüm Fragmanı Yayında!
Damla Şeniz'in gidişinde Nedim'i suçluyor! Agah Şeniz'i cezalandırmaya kararlı! Ceren kendini evin hanımı ilan ediyor! Şeniz Nedim'e gözdağı veriyor! Kazanan kim olacak? Tüm cevaplar 20 Ocak Pazartesi akşamı Kanal D'de.
Yapımcılığını Avşar Film’in üstlendiği ZALİM İSTANBUL 27. Bölüm 20 Ocak Pazartesi akşamı Kanal D'de.
Zalim İstanbul 26. Bölümden en özel sahneleri izlemek için tıklayın; bgplayer.info/listPLGq8JCkcsJKDsIWYNwuMPBfDwFn8zncVB.html
Her bölümden diziye özel kamera arkası görüntüleri, röportajlar ve çok daha fazlası için ZALİM İSTANBUL BGplayer kanalında.
HEMEN ABONE OLUN; bgplayer.info
Avşar Film BGplayer kanalına abone olarak yüklenen tüm videolardan anında haberdar olabilirsiniz.
HEMEN ABONE OLUN; bgplayer.info
"ZALİM İSTANBUL" birinci sezonun tüm bölümlerini izlemek için tıklayın; bgplayer.info/listPLGq8JCkcsJKBqzr8yUwX6OPqJrSwopGO5.html
Oyuncular:
Fikret Kuşkan (Agah Karaçay), Deniz Uğur (Seher Yılmaz), Mine Tugay (Şeniz Karaçay), Ozan Dolunay (Cenk Karaçay), Simay Barlas (Damla Karaçay), Berker Güven (Nedim Karaçay), Bahar Şahin (Ceren Yılmaz), Sera Kutlubey (Cemre Yılmaz), İdris Nebi Taşkan (Civan Yılmaz), Ayşen Sezerel (Neriman), Gamze Demirbilek (Nurten)
Yapımcı: Şükrü Avşar
Yönetmen: Gökçen Usta
Öykü: Sırma Yanık
Senaryo: Aysun Erdoğan - Seda Çakır Avunduk
Görüntü Yönetmeni: Oktay Başpınar
Sanat Yönetmeni: Canan Özkan
Resmi Sosyal Medya Hesapları:
zalimistdizi
zalimistdizi
zalimistdizi
#zalimistanbul #fragman #dizi #avşarfilm #kanald

Коментари 

  1. Avşar Film

    Avşar Film

    преди ден

    Zalim İstanbul 27. Bölüm 2. Fragmanı YAYINDA!🔥🔥🔥 ŞİMDİ İZLEYİN; bgplayer.info/show/Vk9Ya1VpanFBQ1U.html

  2. Chi_Na_Ra _A_

    Chi_Na_Ra _A_

    преди 7 часа

    Zayı çıxıb bu kinonun baxmaga deymir

  3. Samir Əliyev

    Samir Əliyev

    преди 8 часа

    😯

  4. Nazmiye Yaşa

    Nazmiye Yaşa

    преди 13 часа

    Ne yapın ne edin Cemreyle Nedimi birleştirin sırf şu iki karakter sebebiyle izliyorum yemin ederim yaa

  5. Gülşah Pesin

    Gülşah Pesin

    преди 17 часа

    Hepinizin anlamadığı bir konu var Cenkin annesi kendi suçluluk duygusuyla birlikte Cenk e de açığı çıkmasın diye psikolojik baskı uygulamış vicdanını susturmuş niye yaptın bunu çocuğum diye sorgulamamış o çocuk hata yaptığını anladığı halde konuşturmamış gizlemiş gizlenen bir suç yapılan hatanın zamanla daha büyük olduğu kanısına varıp çocuk büyüdükçe bunun ezikliği ile yaşar annesinin Nedime ilaç vermesi Cenkin de bir şey yapamaması psikolojik baskı suçluluk duygusundan çocukken yaptığı hata da bildiğimiz gibi Nedimin küçük Cenkin biraz büyük olması her zaman küçükler fazla sevilir bu yüzden Cenkin yaptığı Ceren le olan hataya gelince zaten onun normal bir insan gibi yaşamaya başlamadan önceydi diğer hataları gibi artık sığındığı annesi suçlu olmayan biri duygusuz biri yaptığı içindi zamanla Cemre yi tanıdıkça hayatın farklı bakış açılarının farklı olduğunu insan olmayı vicdanın sesini duymaya başlaması Cemreyle başladı onun kalbine düşen bir kor Cemre ona insan olmayı haksızlıklara karşı koymayı cesareti özgüveni gerçek sevgiyi şefkati merhameti öğretti onları öğrendikçe annesine karşı koymayı hatalarını anlamaya başlaması böyle devam etti bir tek sır vardı sakladığı Cemre den mecburdu çünkü Cemre yi kaybetmek istemiyordu oda Ceren ile olan ilişkisi bakalım Zalimler iyi olurken iyilerde Zalim olabiliyor kim zalim kim iyi bir insan olacak izleyeceğiz

  6. Abdurahmanov 123

    Abdurahmanov 123

    преди 18 часа

    3-5 cocuk Ceren ve Nedim yakisiyor dedi diye simdi karsimiza CerNed cikardiniz.Oh ne guzel.CemNed masumdu.safdi.Cemre o kadar korudu nedimi.cenkse zorla cemreye sahip cikmaya calisdi.ama simdi dizide ne var?CemCen .oh ne ala!Butun salajliklari cenk yapsin.birisini hamile biraksin.bildigi halde sussun.onu ortalikda koysun.Ama masum cenk degilmi?masum olan cenk tabi.nedim yillarca sandalyeye mahkum olsun.ona birisi demesinki arkandayiz.her kes desinki "suclu sensin."bizde izleyelim.ne guzel mideniz var sizin.tebrik ederim.dizin icine etdiniz.bunun icin de biraktim su diziyi.lanet olsun

  7. مشاعر مترجمة

    مشاعر مترجمة

    преди ден

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  8. suzane suzan

    suzane suzan

    преди ден

    ya senız geber ya..pıslık

  9. Ekin Can

    Ekin Can

    преди ден

    Abi bişiy dicem bu ne ya konuyu iyice kötüleştirdiniz #nedcem di #cemcen oldu ya bune

  10. Zeynep Öztürk

    Zeynep Öztürk

    преди ден

    Şeniz deki hırs bende olsa ...

  11. Çağla Doğan

    Çağla Doğan

    преди ден

    Bence izleyicinin yorumlarına biraz önem verilmeli. Tam #nedcer❤ olucak derken, tüm suç Nedimin üstüne kalacak. Bu gidişle reytingler de azalır. Lütven artık Cereni' de kötü göstermeye çalışmayın tam Nedimle aralarındaki buzlar eridi, biribirlerine aşık olurlar derken yine saçma sapan olaylar oluyor. Ayrıca son bölümde #cencem❤ sahneleri süperdi umarım böyle devam eder. Umarım senaryo da ki tekrarlanan saçmalıklar yüzünden reytingleri düşmez. Ve LÜTVEN Izleyicinin yorumlarını ve düşüncelerini dikkate allın, 2.Sezonu da artık yüklerseniz süper olur!

  12. Özge Genç

    Özge Genç

    преди ден

    2. Fragman ı istiyoruz

  13. Şeyda Nur Çelik

    Şeyda Nur Çelik

    преди ден

    Buradaki en suçsuz Nedim herkes neyin kafasında ya.. Ayrıca Nedim in hala bir şey yapmamasına şaşıyorum olayların rastgele açığa Çıkması çok saçma

  14. Sevcan Battal

    Sevcan Battal

    преди ден

    Vayy süper fragman 🤗

  15. oğuzhan koç fanı

    oğuzhan koç fanı

    преди ден

    2. Fragman nerede

  16. Mariposa Mariposa

    Mariposa Mariposa

    преди ден

    Eeee Nedim öküz gibi susarsan bu kadini tepene çikarirsin ve Senarist bu nasil bir kafa Nedim ayaklandi ve Seniz ona hala kafa tutuyor neden Nedimi susturuyorsun birak herseyi anlatsin Senize bildiklerini onu tehdit etsin böcek gibi ezsin

  17. Inci Ademi

    Inci Ademi

    преди ден

    27. Bölüm 2. Fragmanı gelsin

  18. Nazim Karatas

    Nazim Karatas

    преди ден

    Hayır dramınızdan yoruldum en son yasak elma izliyeceğim ya ne güzel Şeniz sürünüyor bırakın gebersin ya

  19. ahmet salih yusuf

    ahmet salih yusuf

    преди ден

    Herkes herşeyi öğrenmeli Şeniz de belasını bulmalı sinir oldum hep Nedim suçlu hep o eziliyor

  20. Nezi Hebibi

    Nezi Hebibi

    преди ден

    1ci gune kimi gozluyekkk

  21. Selim Özbey

    Selim Özbey

    преди ден

    Bune yaaa.Utanmazsanız bide nedimi kötü adam yapın cemresini alıyosunuz zaten yavaş yavaş

  22. Zehra sultan

    Zehra sultan

    преди ден

    Bu bölüme kadar ilerlemiş mi bu oha ne boş ülke olduk

  23. Osman Profosyonal Mustafa

    Osman Profosyonal Mustafa

    преди ден

    Aye

  24. hjkl gjöş

    hjkl gjöş

    преди ден

    2.fragman nerde

  25. hellen nadine

    hellen nadine

    преди ден

    Ya no me gusta esta serie

  26. adsiz soyadsiz

    adsiz soyadsiz

    преди ден

    şeniz koşke donecek diyenler

  27. Derya Dindar

    Derya Dindar

    преди ден

    Nedim cemre yi geri istiyoruz ne bu soğukluk. Intikam alırken cemre den uzak durmasın aşklarını körlemeyin😍

  28. Müzik Dünyası

    Müzik Dünyası

    преди ден

    Nedim o kadar paran var git bi botoks motoks yaptır şu burnuna

    • Music TV

      Music TV

      преди ден

      O her haliyle yakisikli😇

  29. Adana Spor

    Adana Spor

    преди ден

    Bu dizi benim için bitmiştir. Cemre kaşar oldu resmen. Ceren daha karakterli duruş sergiliyor. Piçlerin kazandığı bir senaryoya daha ne kadar katlanılabilir?

  30. Алина Бабаева

    Алина Бабаева

    преди ден

    Ne ara Cemre Cenki bu kadar onemsemeye bawladi, dizininhic maragi kalmadi

  31. Алина Бабаева

    Алина Бабаева

    преди ден

    Sadece Nedim icin izliyorum

  32. Akon Kanve

    Akon Kanve

    преди ден

    cenk cemre baslasin artiq

  33. B. N

    B. N

    преди ден

    Geber Damla ne pislik birisinn aynen annen gibi olucaksin... nedimin ne sucu var ki.... sen annen yanina git, ve nedime rahat birak zaten onun evi.... sen ne Ayak sin ya, vallah sinirim bozuldu. Hiç birsey bilmiyor hanimefendi bi de ders veriyor nedime... nedim de artik amcana hersey söylesin bu zaten en büyuk intikam olucak seniz icin... kimse onun yüzüne bakmaz enbastan cenk ve damla ... paraziz kalacak ve ailesiz

  34. Vggv 5

    Vggv 5

    преди ден

    #CemNed

  35. Music TV

    Music TV

    преди ден

    2.fragmannn ??

  36. Hulyasu

    Hulyasu

    преди ден

    Çok uzadı iğrençleşti dizi Şenizi hala oynatıyor hala Nedimi madur yapıyorsunuz Gerçeklere yakın olun mantıklı olun biraz senaristler! Oyunculara dizi başı para kazandırmaksa amacınız, hepiniz yok olacaksınız seyirciyi baydınız, aptal yerine koydunuz, hayal kırıklığına uğrattınız, bıktırdınız

  37. Aynur Agalarova

    Aynur Agalarova

    преди ден

    Bu ne ya sinirlerım bozuldu. Bu ne Cenk kahramanlıkları,Cenkı iyi gostermeye calısıyorsuzda amma yemezler,bız Cemre Nedım askı istıyoruz. Cenk ve pislik Senız def olsunlar diziden .Cenk Cerenı bele hak etmiyor

    • Music TV

      Music TV

      преди ден

      Ayn👍👍👍

  38. Revan Budaqov

    Revan Budaqov

    преди ден

    Nedim Cemre awki bawlawin

  39. Osmanlı torunu

    Osmanlı torunu

    преди ден

    Bazıları hala Nedim ve Cemre diyor ama Cemre ve Nedim olursa klasik Türk dizisi olur ve reytingler düşer

    • Music TV

      Music TV

      преди ден

      @Osmanlı torunu zaten senin kafanin olmadigi yorumlarindan anlasiliyor, o yuzden sen de şunu kafana sok diyemiyorum, zaman israfi😁hadi bye, yorumlarini engelledim bu arada yazsan da goremicem✋

    • Osmanlı torunu

      Osmanlı torunu

      преди ден

      Nedim aşık olamaz intikam alır bunu kafana sok

    • Music TV

      Music TV

      преди ден

      Ne klasigi be, asıl playboy cenkle cemre aski klasik olur, hem de igrenc zaten dizinin kendisinde de kac kere bu igrenclik ima edildi

  40. oğluna aşık annecik

    oğluna aşık annecik

    преди ден

    Ya şu Damla ve Seher in gözünü bi açsak diyorum hani artık😠

  41. Emil Memmedli

    Emil Memmedli

    преди ден

    Offf senaristden çox rica ediyorum sonda zafer senizin olmasın.vallahi cok korkulu dəniz nasilda dedi "bende senizsem bu burda bitemez"💬🔥😬

  42. SenAsya

    SenAsya

    преди 2 дни

    Diziyi cirkinlestirmeyin lütfen Nedim sonuna kadar hakli

  43. grey wolf Wolfland

    grey wolf Wolfland

    преди 2 дни

    Ceren ne kadar pahalı elbiseler giyse de ,koskoca köşkün zengin hanımı olsa da kadında doğuştan kültür,görgü, zerafet,asalet ,asillik olmadığı için mahalle kezbanı ucuz karakter gibi görunuyor özellikle cır cır ses tonu....Oyuncu Bahar da sanki asaletli zarif asil karakter yaratamiyor,şımarık ergensi tavırları var.....Şeniz Karaçay tam zerafet asillik abidesi oysa ki Şeniz de fakir ailede büyümüş biri...Mine Tugay asaleti Şenizi asil yapıyor..

  44. Жибек Ас

    Жибек Ас

    преди 2 дни

    Parası yok dışarıda kalmış, parayı nerden alıyor yanında hiç cüzdan çantası bile yoksa? Bir de silah çok paradır. Önceden onun hesapları kapandıysa neyle sokakta geçiyor hayatı?)))

  45. Sue Doucet

    Sue Doucet

    преди 2 дни

    Another fantastic episode ! 26. They don’t come fast enough. Thanks to all the translators to English and turkfans for showing it!

  46. Elshan Samedov

    Elshan Samedov

    преди 2 дни

    Əlaaa

  47. lara nur

    lara nur

    преди 2 дни

    Nedim vicdan hesabıyla yürüyorsun , hala vicdan la yürümek yok diyosun Farkındamısın bu gidişte gözün toprak gorucek mezar başında bi agah baba olucak

  48. lara nur

    lara nur

    преди 2 дни

    Ara ar iziim dedim yine durgun nedim lan ses etmek bu kadar zor mu ağzındaki bakla bu kadar zor mu çıkması

  49. For Beauty

    For Beauty

    преди 2 дни

    Damla anasının yaptıklarını öğrenince Nedimin yüzüne nasıl bakıcak çok merak ediyorum

  50. ElmaS Yoltay

    ElmaS Yoltay

    преди 2 дни

    Damla gerizekalısı annesini melek sanıp geri donucek diyo ... Bilmiyor ki anası şeytanı bile evirip çevirip halledecegini ...

  51. بسوی الله سبحان وتعالی

    بسوی الله سبحان وتعالی

    преди 2 дни

    bgplayer.info/show/cU1ZOVN4QjlZTU0.html Çok hareka

  52. gİzem Arat

    gİzem Arat

    преди 2 дни

    2. Fragman gelsin lütfen

  53. Fatima Bark

    Fatima Bark

    преди 2 дни

    cenk 💛 cemre💛 რას დაგი ჩემებიათ ეს ნედიმი გაიგეთ ეგ არა მთავარ როლში

  54. yavuz Gül

    yavuz Gül

    преди 2 дни

    Cemre nedim olsun bence temiz bir aşk olur hemde daha iyi olur iki kardeş birde şey yapmış olacak bu Cenk ne kadar iğrenç

    • yavuz Gül

      yavuz Gül

      преди 2 дни

      Cenk demek istedim

  55. Asuman Acar

    Asuman Acar

    преди 2 дни

    Ben şokkk Şenizi sokağa attı. Ağah biraz akıllandı galiba 😅

  56. berdin E

    berdin E

    преди 2 дни

    Bu ne be bide nedimi suclu cikardilar ulan biri beni 20 yil sandalyeye mahkum etcek eziyet etcek bisey yapamiycagimi bildigi icin karsima gecip alay edicek daha kotu olayim die ilac vericek bla bla bla sonunda kalkicam suclu ben olucam Allah affetsin katil olcak seviyeye gelirim duzgun gercekci yazin su senaryoyu nedim bide suclu psikolojisine girmesin sacma sapan hepsinin acimadan canina okusun alt tarafi kici kirik bi dizi amabu konu canimi sıkıyo

  57. Hatice Nur

    Hatice Nur

    преди 2 дни

    Artık agah bu şenize inanmıyor yani ipleri nedimin iki dudağı arasında ki sözcüğe bakıyor ( hatta ceren de biliyor sırrı ) ama nasıl hala bu kadar şey yapabiliyor anlamış değilim

  58. Tomris

    Tomris

    преди 2 дни

    İyice sıvayın zaten.. benden bu kadar artık kaldırmıyor bünye 👎👋

  59. Songül

    Songül

    преди 2 дни

    Şeniz zaten SEN gitmişsin yani hala "Ya sen ya ben. İkimizden biri gidecek!" SEN gittin zaten bak SEN gittin. Beni çıldırtmak mı istiyorsun sen? SEN gittin.

  60. NB Bstnc

    NB Bstnc

    преди 2 дни

    Nedim sakin acima onlara onlar sana hiç acimadilar 20 sene ne yuruyebildi ne konusabildi cenk gibi bir evlat allah korusun be bu nasil bir piskinlik babasi onu hiç sevmemis milyonlar babasiz buyuyor hepimiz katil piskopatmi olalim 🤪 nedim hem annesiz hem babasiz buyudu amcaligini cok gorduler ailesini kaybeden bir cocuga, bu seniz evden kovuldu y’a icimin yaglari eridi kesin cenk nedimin kardesi cikicak ✍️ buraya

    • Music TV

      Music TV

      преди ден

      @NB Bstnc evet, iki kere falan , en son seniz mezarlikta soylemisti, nedim de biliyor sanirim kardes olduklarini

    • NB Bstnc

      NB Bstnc

      преди ден

      Music TV kardes cocuklari olduklarini biliyom ben lardes olduklari dendimi bolumlerde

    • Music TV

      Music TV

      преди 2 дни

      Zaten kardesler nedimle cenk

Напред