Филми и анимация

Benim Adım Melek 15. Bölüm

Benim Adım Melek 15. Bölüm Özet:
Küçük Seyit Ali’nin doğum günü için pasta almaya giden Melek, pastanede gördüğü manzara karşısında çocuklarına acı içinde bakar ve telefonu kapatır. Defne’nin yalan söylemesi Melek’i derinden üzer.
Melek, gördüğü manzara karşısında gücünü koruyabilecek mi? Defne kendisini affettirmenin yolunu bulabilecek mi?
Ömer ve Defne aşkı engellere boyun eğmeden devam ederken, Funda yeni planlarını devreye sokacak. İki aile bu sefer neden ters düşecek?
Yaşadıkları yetmezmiş gibi bir de çocuklarından ayrı kalan Melek’in izleyeceği yol ne olacak? Meryem ve Halil evlilik yolunda hızla ilerlerken yürekler yeniden yanacak.
#BenimAdımMelek her Çarşamba #TRT1'de!

Benim Adım Melek fragmanlar için tıklayın… bit.ly/AdimMelekFragmanlar
Benim Adım Melek Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): AdimMelekTRT/
Benim Adım Melek Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): adimmelektrt
Benim Adım Melek Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): adimmelektrt
Benim Adım Melek Resmi BGplayer Kanalı (Official BGplayer Page): bgplayer.info

Коментари 

  1. Mehmetçik Kural

    Mehmetçik Kural

    преди 54 минути

    Ne vicdansız çocuklar! Pesss

  2. Tural Musayev

    Tural Musayev

    преди 3 часа

    Melegi fundanin yaninda ezdirdin senarist

  3. Zuleyha Tepe

    Zuleyha Tepe

    преди 6 часа

    Defne sen nasil oveye guveniyon salak defne bide unuverte okuyacaksin

  4. Zuleyha Tepe

    Zuleyha Tepe

    преди 6 часа

    Salakmizin defne

  5. Husinbay Ibragimow

    Husinbay Ibragimow

    преди 13 часа

    Näden türk kardeşler anne babalarının seç gizla evlenmeli..hemde kan davasi oyke kin bitmiyo musilman olan halk oyle yapmıyo.bana kızmayin.

  6. Mustafa Derin

    Mustafa Derin

    преди ден

    Allah boylelerinden korusun

  7. Filiz Canan

    Filiz Canan

    преди ден

    Seytanlar bir arada olacakmic Benimm Adam melek uymamis yazik yazik yazik 🤮🤮🤮🤮🤮

  8. GK OyunKing

    GK OyunKing

    преди ден

    Benim dedem geçen hafta lenf kanseri yüzünden hayatını kaybetti ve lenf kanserini duyduğumda hep üzülür ve yüzüm düşer ve bu filmde aynısı 😢😢😢😢😭😭😭😭

  9. Aşka Sürgün

    Aşka Sürgün

    преди 2 дни

    ALLAH KİMSEYE DEFNE GİBİ EVLAT NASİB ETMESİN AMİN İLK BOLÜMDEN İZLİYORUN DEFNENİN AKLI BİR KARIŞ HAVADA BİR KIZ EVLADI BU KADAR ANNESİNİ BASKA BİR KADINA HARCARMI YAZİK

  10. Ввв ввв

    Ввв ввв

    преди 2 дни

    8 ci gecə: ALLAHUMMƏ SƏLLİ ƏLA CƏFƏR İBNİ MUHƏMMMƏD

  11. Azad Memmedveliyev

    Azad Memmedveliyev

    преди 2 дни

    Neçənci günlər olur saat neçədə?

  12. ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    преди 2 дни

    🙏 1:22 💓💞💙 👇💚

  13. Ece'nin Hayalleri

    Ece'nin Hayalleri

    преди 2 дни

    1:45:55 Mahmut; gene ne oluyor Melek diyor, Melek; birşey olmuyor ABİ bir dakika dur konuşuyoruz diyor, Alpay; konuşuyoruz evet ama ABLAN boş konuşuyor diyor, MAHMUT MELEĞİN ABİSİ DEĞİLMİ 🤣🤣😆

  14. Bahar Özbek

    Bahar Özbek

    преди 2 дни

    Bu Melek kızına sayıp çık dediginde kız bende dil sende sen sayıp çık demiyo

  15. Serap Yıldırım

    Serap Yıldırım

    преди 2 дни

    İşallah AmiNn AmiNn 🤲 AmiNn inşallah AmiNn AmiNn 🤲 🤲 🤲 🌹🌹🌹🌹

  16. Laila Jumamuradova

    Laila Jumamuradova

    преди 2 дни

    Defne gibi it kiz cocuk Dusmanima bile istemiyorum Kerem helal olsun sening gibi arkek cocuga

  17. Laila Jumamuradova

    Laila Jumamuradova

    преди 2 дни

    Inshallah allahingdan bulursun alpay iyranc pislik

  18. ləziz təamlar

    ləziz təamlar

    преди 2 дни

    salak defne ömer gibi bi çocuk dünya yansa bırakılmaz

  19. Sulgun Jumakulyyewa

    Sulgun Jumakulyyewa

    преди 2 дни

    Harika dizi cok duygulandiryo bide aglatyo melege cok yazik allah yardimjisi olsun.

  20. Меси Мамедова

    Меси Мамедова

    преди 2 дни

    Alban sən çox iyrənc SİN.

  21. F B

    F B

    преди 3 дни

    Analik kara yamalik :) Uvey anne icin soylenir bu!

  22. Mualla Odabaş

    Mualla Odabaş

    преди 3 дни

    Yorumları okudum herkes farklı farklı yorum yapmış yok şöyle olsa , yok böyle olsa arkadaş ne çok biliyonuz yaa , yapacağınız yorum çok güzel ve başarılı bir dizi yapmışlar demeniz yeterli

  23. me rey

    me rey

    преди 3 дни

    Halil gibi karsiliksiz seven erkek varmi bu dunyada

  24. sevilay kaya

    sevilay kaya

    преди 3 дни

    Ağlamaktan içim dışıma çıktı ağlayanlar yanlız deyilsiniz

  25. Minchen zidliy

    Minchen zidliy

    преди 3 дни

    Melek ve mithat cok kötü oyuncu. Ama dizi cok güzelmis

  26. D.U. Asmr

    D.U. Asmr

    преди 3 дни

    Ya Lutven Kerem ile zehra sevgili olsun❤❤❤✌

  27. Ввв ввв

    Ввв ввв

    преди 3 дни

    7 ci gecə: ALLAHUMMƏ SƏLLİ ƏLA MUHƏMMƏD İBNİ ƏLİYY

  28. xcdhj gcgxh

    xcdhj gcgxh

    преди 3 дни

    Neden melek peruk takiyor?? Onden kendi sacini bir karis cikartip ustune peruk takmış, neden???

    • xcdhj gcgxh

      xcdhj gcgxh

      преди 3 дни

      Peruk asiri belli,normalde kapali tesettürlü desen degil,saci yok desen degil,okadar belli olan bi kil torbasini basina neden koymuslar

  29. Sakine Toprakoglu

    Sakine Toprakoglu

    преди 3 дни

    Şu meleğin aglamalarindan sıtkım sıyrıldı...

  30. Orhan Demiroğlu

    Orhan Demiroğlu

    преди 3 дни

    Lütfen konuşmaları müzikle yapmayın hicbirşey duyamıyoruz

  31. Yavuz Gökmen

    Yavuz Gökmen

    преди 3 дни

    Adnan çok yakışıklıymış aşık oldum resmen ve de çok iyi oynuyor oynayan kişi.... son sahnede müthişti tebrikler TRT1

  32. Emine Ari

    Emine Ari

    преди 3 дни

    Allahım ya en çok istediğim şey ÖMER ve DEFNE nin ayrılmamasıııı

  33. Zehra Tatlı

    Zehra Tatlı

    преди 3 дни

    Bu Alpay’ın sevgilisi Funda kenanla kaçmazsa her bildiğim yalan😂😂😂

  34. Lale Quliyeva

    Lale Quliyeva

    преди 3 дни

    valaha da bu bolum cok sikiciymis bu defne ne salak

  35. Munise Köse

    Munise Köse

    преди 3 дни

    Herkese kızımız diyin bi durum olsun geliinnnn.

  36. RumCey Mellow

    RumCey Mellow

    преди 3 дни

    Küçük Seyit Ali'miz neredeydi bu bölüm.! Neden hiç gözükmedi.. 🤔😕

  37. Ezan Cicegi

    Ezan Cicegi

    преди 3 дни

    Ah kerem sen nasıl bir evlatsın kuzum rabbim herkese senin gibi evlatlar nasip etsin senin gibi bir oğula sahip olmayı herşeyden çok isterdim rabbim senin gibi gençler evlatlar nasip etsin her anneye çok beğeniyorum ve seviyorum İNŞAALLAH gerçek hayattada böyle ahlaklı ve dürüst sahip çıkmayı bilensindir

  38. Alfa Romeo

    Alfa Romeo

    преди 3 дни

    Her zamanki kimi yene gozel bir bolum

  39. Айка Загирова

    Айка Загирова

    преди 3 дни

    😞😔😔

  40. Млечный путь

    Млечный путь

    преди 4 дни

    Kapi arkasinda pusu kuran insanlar, nasil yapiyorlar sunu.

  41. Gul Hanım

    Gul Hanım

    преди 4 дни

    Yazıklar olsun sana Defne

  42. Sabah Sabah

    Sabah Sabah

    преди 4 дни

    boluum 16

  43. тамара Али

    тамара Али

    преди 4 дни

    Defne nankür😡

  44. Hatice Çelebi

    Hatice Çelebi

    преди 4 дни

    Su KADRIYE cok guzel ve harika rol yspiyor .bayiliyorum ona

  45. Gülbadam Alıyev

    Gülbadam Alıyev

    преди 4 дни

    Funda çox ifritedir allah onun bəlasını versin

  46. Nurjan Menjan

    Nurjan Menjan

    преди 4 дни

    Ben Defnede kızınım hiç annesini düşünemiyo

  47. Merve A.

    Merve A.

    преди 4 дни

    Insanlığın kefareti olmaz ben vicdanimin sesini dinledim. Seyit Ali dayiyi çok seviyorum

  48. Huawei Mediapad

    Huawei Mediapad

    преди 4 дни

    Excellent

  49. Keysar trky Hsan

    Keysar trky Hsan

    преди 4 дни

    جميل جدا

  50. Hüsniye Orelya Çam

    Hüsniye Orelya Çam

    преди 4 дни

    Allahim yaaa. Bu kenan dan gıcık oldum yaa. Ne bu yaaa. Heleeee bu alpay nasıl bir baba yaa. Resmen kızını satıyor.

  51. User User

    User User

    преди 4 дни

    Allah belanı vetdin Dəfnə

  52. seva seva

    seva seva

    преди 4 дни

    Funda efii ilan

  53. Yasemin Yesilyurf

    Yasemin Yesilyurf

    преди 5 дни

    Ya defňe salak degilsin akilliydiň fudaya güvenmeyen önce bı düşün o bı yilan Ömeri kaybedersen sende kaybolur gidersin cesaretin varmı dedi elini verdin ama haketmiyormussun salakkkkkkkkk salakmissin

  54. Rıdvan Akdemir

    Rıdvan Akdemir

    преди 5 дни

    Bu dizide çok fazla yılan 🐍 var Kadriye yetmiyordu bide Funda başladı..

  55. Hülya Erdoğan

    Hülya Erdoğan

    преди 5 дни

    Zehraymış yok Artk aptal kızı Ömer’e yapmazlar umarım

  56. seeriu ciihy

    seeriu ciihy

    преди 5 дни

    miklser karını da bizde rahat edelim be kardeşim...

  57. Айлара Нерзиева

    Айлара Нерзиева

    преди 5 дни

    Fundayla Kadriye yilandanda kotuya

    • seeriu ciihy

      seeriu ciihy

      преди 5 дни

      miklser karını da bizde rahat edelim be kardeşim...

  58. Айлара Нерзиева

    Айлара Нерзиева

    преди 5 дни

    Fundayla Kadriye yilan ikisi yaaa. 🐍🐍🐍🐍

  59. Sukriye Ustaustun

    Sukriye Ustaustun

    преди 5 дни

    Çok güzel bir flim

    • seeriu ciihy

      seeriu ciihy

      преди 5 дни

      Meryemin gerçekleri duyması iyi oldu

  60. Tural Azizov

    Tural Azizov

    преди 5 дни

    bgplayer.info/show/bm43U1ZSYTM0WlU.html

    • seeriu ciihy

      seeriu ciihy

      преди 5 дни

      Reklamlar az olmuş biaz daha koysaydınız.

Напред