Развлечения

TELEFONLARIN 10 GİZLİ ÖZELLİĞİ (Mikroskop Kamera, Sinyal Arttırıcı, Hızlı Şarj)

Ben Berk Coşkun, bu videoda çağımızın vazgeçilmezi ve hepimizin elinden düşürmediği cep telefonlarımızın bilinmeyen gizli özelliklerini anlattım.
Taklit Videolarımı izlemek için: bgplayer.info/listPLkinJVRiILiJNefz-sIxLddjszA-VALWC.html
Şarkılar ve Remix'lerimi izlemek için: bgplayer.info/listPLkinJVRiILiLi3srHav_YxO00850JoF_I.html
BGplayer Özel Videolarımı izlemek için: bgplayer.info/listPLkinJVRiILiJoDuvmWrtbWEWDvWtNTSBr.html

Kanala abone olmayı unutmayın ;)

Berk Coşkun

➤ Instagram : berkcoskun
➤ Twitter : berkcoskunmusic
📩 iletişim: berk@wovie.com.tr

Коментари 

  1. Berk Coşkun

    Berk Coşkun

    преди 7 дни

    ŞOK ETKİSİ GARANTİLİ VİDEO. 🤯 Bu tarz videolar devam etsin mi ne diyorsunuz? Yorumlara yazın bakalım ne tarz içerikler istediğinizi hepsini okuyorum! 🙌🏻

    • Yiğitcan Karaca

      Yiğitcan Karaca

      преди 6 часа

      Berk Coşkun abi 5s şerde nasıl oluyor o siyahlik

    • Geldi Beyimiz

      Geldi Beyimiz

      преди ден

      *Berk Coşkun hiç şok olamdım hepsini biliyorum ben bunların babasıyım.*

    • •SophiaXD• *

      •SophiaXD• *

      преди 2 дни

      Telefon bozulmazmı?

    • Furkan DenizLi HD

      Furkan DenizLi HD

      преди 2 дни

      #BerkCoşkun bu koyu siyah Temasını android telefonlarda nasıl yapılır onuda Gösterseydin #BerkCoşkun

    • Mikdat Emre BAĞCI

      Mikdat Emre BAĞCI

      преди 2 дни

      @Mehmet Swash Ksk

  2. BloodyBrother

    BloodyBrother

    преди час

    4:50 çok işimi yaricak abi :D sol elle yazıcam tek :d

  3. Oğuzhan Kiytanrı

    Oğuzhan Kiytanrı

    преди 3 часа

    Keşke bütün BGplayer da kanal sahipleri de senin gibi olsa ya

  4. Rövşən Zalov

    Rövşən Zalov

    преди 3 часа

    Tu samsung olg telefonlarıda düşün

  5. Net Bilgi

    Net Bilgi

    преди 3 часа

    Valla sen telefon kullanmıyomuşsun ben bunların hepsini biliyodum zaten aq

  6. Emir

    Emir

    преди 3 часа

    Siynal arttırıcı yalan

  7. Murathan Sivrikaya

    Murathan Sivrikaya

    преди 4 часа

    Oradaki aya tıklasama

  8. Cagatay Mert

    Cagatay Mert

    преди 4 часа

    Abi *3370# işe yaramadı

  9. İlayda Yarkın

    İlayda Yarkın

    преди 4 часа

    bence bu videoyu kaldır yada aygıt bilgisi kısmını kaldır çünkü biraz fazla çabalama ve araştırma ile o bulanıklığı yok edip bilgilerine ulaşabilirler

  10. Alper koç

    Alper koç

    преди 4 часа

    Vidyoyu izlerken jarz 2

  11. Luna Ambar

    Luna Ambar

    преди 4 часа

    Abi ıpone tabletlerin gizli özelliklerini yaparmısın

  12. Aslınur Say

    Aslınur Say

    преди 5 часа

    Bende S arz olmadi

  13. PRO GAMERS

    PRO GAMERS

    преди 5 часа

    androidde yok koyu mod

  14. kaan_ylgn 52

    kaan_ylgn 52

    преди 5 часа

    Abi sinyal arttırıcı çakışmıyor

  15. Anakin TV

    Anakin TV

    преди 6 часа

    dk 2 de telefon çekme özelliğinde neden 3 saat fark var?

  16. Nadire Dadaş

    Nadire Dadaş

    преди 6 часа

    şebeke Bağlantısı denedim olmadı IMM kodu yanlış dedi

  17. ırmak gachakx

    ırmak gachakx

    преди 6 часа

    Abi nasıl ekranı yani tiktok u falan nasıl siyah yapıcam

  18. Brawl Game

    Brawl Game

    преди 6 часа

    Abi sende bilim adamı gibidin

  19. mustafa güler

    mustafa güler

    преди 6 часа

    Parayla mi lan ipod bence öyle gelcek sana para

  20. MasSacRe YT

    MasSacRe YT

    преди 7 часа

    abi o siyahlık sadece iPhone demi var android de yokmu??

  21. Nurcan Avcı

    Nurcan Avcı

    преди 7 часа

    Bizim telefon güncellendi ve her uygulama(sayılır)hepsi siyah temelı

  22. Pro NDNG

    Pro NDNG

    преди 7 часа

    7:36 ben onla oyun oynardım küçükken

  23. Emir Balatacı

    Emir Balatacı

    преди 7 часа

    Android telefondan *3370# yi yaptım MMI kodu yanlıştır işlem gercekleşsemedi tekrar deneyiniz diyor yardım edermisin

  24. Burak Ayvaz

    Burak Ayvaz

    преди 7 часа

    Kod işey yaramıyor orada da saati kapatmışsın birkaç saat çekmesini bekleyip bizi kandırmışsın

  25. Camal Ferecov

    Camal Ferecov

    преди 7 часа

    Bende 60% dusmuyo sarj

  26. Şilan tunç

    Şilan tunç

    преди 8 часа

    _niye hic biri bende olmuyo xjsnsksks_

  27. Soul Warrior

    Soul Warrior

    преди 8 часа

    Abi o cihaz olmasaydı seni izlemiyordum şuan skddkmdm

  28. Melike Işık

    Melike Işık

    преди 8 часа

    Bide bunları android için göstersen

  29. Ayşe Elif

    Ayşe Elif

    преди 8 часа

    7.40 ta ki özelliği bilmeyen var mı ya? Yoksa biz mi profesyonel fotoğrafçıyız? ❤deneyin abi çok güzel ❤

  30. Soy luna poterhead

    Soy luna poterhead

    преди 8 часа

    Benim neden hiçbiri olmadii

  31. Semanur Doner

    Semanur Doner

    преди 8 часа

    Hiçbir işe yaramıyor sinyal 1 den 2 ye anca çıktı yalaaan 😆😆

  32. Gülçin Enkara

    Gülçin Enkara

    преди 8 часа

    Abone olmak zorunda değilim Berk Coşkun 😐😐😐

  33. Dilşad usta

    Dilşad usta

    преди 8 часа

    Taklit video su istiyoruz

  34. Bekir Yıldırım

    Bekir Yıldırım

    преди 8 часа

    Diyelim ki benim iphonem yok

  35. Bera Oguzcan

    Bera Oguzcan

    преди 8 часа

    İstiyorum

  36. Nazar Unler

    Nazar Unler

    преди 9 часа

    Hkv

  37. Rakun Montage

    Rakun Montage

    преди 9 часа

    Koyu mod benim telefonda yok yardım edin lütfen

  38. Görkem Kızılkaya

    Görkem Kızılkaya

    преди 9 часа

    Ya lütfen android için de yapın ya bazıları olmuyor

  39. ARABAM SİYAH

    ARABAM SİYAH

    преди 9 часа

    Çalışmıyo 2:44

  40. Derin Fırat

    Derin Fırat

    преди 9 часа

    Köyü modu biliyordum

  41. Zeynep Uslu

    Zeynep Uslu

    преди 9 часа

    Karanlık mod android de nasıl oluyo

  42. Yunus Emre Ayık

    Yunus Emre Ayık

    преди 9 часа

    Abi sağolasın senin sayende annemin yeni telefonunun kamerası su geçirdi

  43. Veli Can Gaming

    Veli Can Gaming

    преди 9 часа

    şarj 32 takiyorum hemen

  44. Veli Can Gaming

    Veli Can Gaming

    преди 9 часа

    benim imeim 3412502560140

  45. MUSTAFA AKIN

    MUSTAFA AKIN

    преди 9 часа

    7:20 videoyu %10 şarjla izliyorum 😂

  46. göksu çalışlar

    göksu çalışlar

    преди 9 часа

    Yalan ben denedim

  47. Kadri Haşimi

    Kadri Haşimi

    преди 10 часа

    Düşük güç modu 20ye indiğinde açılsın diyor,%80 de ise kapansın diyor.ben sonuna kadar arkasındayım.kim ne derse desin)

  48. Kadri Haşimi

    Kadri Haşimi

    преди 10 часа

    Ya ama benim bildiğim 20 nin altına düşürmeyeceksin,80 i de geçmeyecek.(Bu fikrin ne olursa olsun arkasındayım çünkü zaten ios larda

  49. Kadirhan Akgöz

    Kadirhan Akgöz

    преди 10 часа

    1:49 olmuyo telefon modeli iphone 6

  50. Ease Livers

    Ease Livers

    преди 11 часа

    3:30 O dediğin her ekranda olmuyor, sadece Amoled, Oled ve Qled ekranlarda oluyor. Her modelde değil. İnternete yazarak araştırın kendi modeliniz Amoled mi, Oled mi diye. Ayrıca Twitter'da lacivert oluyor ve o zaman işe yaramaz o özellik eğer varsa bile. Tamamen siyah olması gerekir, başka renk tonunda değil. Ve ayrıca asıl amaç geceleri falan gözü yormaması ve şık görünmesi.

  51. Husky Swankeh

    Husky Swankeh

    преди 11 часа

    Abi Çukur 3. Sezon Taklit yapsana

  52. Məhəmməd Sadiqov

    Məhəmməd Sadiqov

    преди 11 часа

    Benim telfonum samsun galaxy a10 bende birincisi olmur

  53. Arzu Zeynep Kurun

    Arzu Zeynep Kurun

    преди 12 часа

    Berk abi bende köyü ekran olmuyor ama gece modu var

  54. Yaramaz Kedi

    Yaramaz Kedi

    преди 12 часа

    Abi kalemi yaptım çok mutluyum

  55. Boran Meşe

    Boran Meşe

    преди 12 часа

    Koyu mod ios için galiba

  56. Hunt Less

    Hunt Less

    преди 13 часа

    + Mikroskop Deneyinden Sonra Körsünüz Mutlu Günler :))

  57. eminesu Durmaz

    eminesu Durmaz

    преди 13 часа

    Telefon

  58. Tevfik Tuzla

    Tevfik Tuzla

    преди 13 часа

    Hepsini biliyoruz sen biraz geç öğrenmişsin

  59. eylül'le eğlence

    eylül'le eğlence

    преди 14 часа

    Ben şu şarj şeyini denedim 78 den 14 de düştü şarjım🙅

  60. ANIL BERA SEZEN

    ANIL BERA SEZEN

    преди 14 часа

    Lan bilinmiyorsa sen nasıl biliyon

Напред