Музика

French Montana - Twisted (Audio) ft. Juicy J, Logic, A$AP Rocky

"Twisted" available at: smarturl.it/Twisted.FM
French Montana online:
www.frenchmontanamusic.com
frenchmontana
FrencHMonTanA
FrenchMontanaOfficial/
(C) 2019 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment
vevo.ly/gg1MOx

Коментари 

  1. Arxci

    Arxci

    преди 3 часа

    How much did Logic get paid?

  2. Jude Hawkes

    Jude Hawkes

    преди 5 часа

    My shit has more personality than this song

  3. the basketball channel

    the basketball channel

    преди 13 часа

    they just disrespected 3 6 so bad with sampling this beat from dancing on a pole then throwing trash lyrics on it

  4. Semaj Ballard

    Semaj Ballard

    преди 20 часа

    Dissapointed in everyone except french montana cause he should stop rapping 🗑🗑🗑🗑🗑🗑 do better

  5. Bossworx Records

    Bossworx Records

    преди 23 часа

    That sad part is that logics verse is the best of them all

  6. Rofl Time

    Rofl Time

    преди ден

    Ля я походу один русский здесь

  7. jeremy lavorel

    jeremy lavorel

    преди ден

    cant stop nodded nigga shite

  8. jace melay

    jace melay

    преди ден

    bgplayer.info/show/eU9QWGhsQUp4Uk0.html KELI HUNCHO . FREE ASAP ROCKY . AUDIO

  9. Kennedy Omgoodness

    Kennedy Omgoodness

    преди ден

    Lol it’s crazy cause so many can relate but so much many cannot. French need to get his shit together. This shit sound like everybody falling apart in the background.

  10. Mario Boss

    Mario Boss

    преди ден

    Imagine calling Logic the worst rapper ever over the guy that said gucci gang 100 times on a song and got 800 mil views...

  11. rondrecat 1990

    rondrecat 1990

    преди ден

    Logic is worst then blue face.

  12. rondrecat 1990

    rondrecat 1990

    преди ден

    Logic is trash

  13. Yvettei spaghetti

    Yvettei spaghetti

    преди ден

    This is so bad, logic wtf

  14. Taha Massoudi

    Taha Massoudi

    преди 2 дни

    m.bgplayer.info/tv/s5bPxXF-0bVPsck-ACnDeA aboni baj t3ii wdart 3la jaras

  15. Taha Massoudi

    Taha Massoudi

    преди 2 дни

    m.bgplayer.info/tv/s5bPxXF-0bVPsck-ACnDeA

  16. k min

    k min

    преди 2 дни

    This is so BIRACIAL

  17. Orlando Contreras

    Orlando Contreras

    преди 2 дни

    Haters mad for whatever reason.

  18. Regis Sanders

    Regis Sanders

    преди 3 дни

    So this is the song Logic keeps getting clowned for

  19. Skeli Ton

    Skeli Ton

    преди 3 дни

    This reminds me of boats n hoes from stepbrothers

  20. swaginyourmouth

    swaginyourmouth

    преди 3 дни

    Say no to logic features.... oh yeah and drugs, kids, say no to drugs and Logic features. Hahahah

    • swaginyourmouth

      swaginyourmouth

      преди 3 дни

      Despite logic probably being a good contender to say try psilocybin or low dose acid in a monitored setting to realize how out of touch he is musically with the world and the culture of hiphop

  21. swaginyourmouth

    swaginyourmouth

    преди 3 дни

    You have to be trash to make a song with juicy j ASAP rocky and french (whom despite not being notably lyrical or amazing usually does decent features) turn to trash with your verse... Logic needs to go smoke a swisher like it’s 06 with some granddaddy purp, and being that he’s prolly like 5 foot 1 maybe half a Tylenol 3 and a gravol (for the promethazine antihistamine component to the ‘lean high’) would replicate what lean feels like to real adults. And instead of coke or mdma like three6 maybe logic could take say half of a ritalin or something safe for little white boys lol and his lowstrength cocktail of drugs would allow him to listen to three6mafia and realize how bad his verse was on this song...MAYBE

    • swaginyourmouth

      swaginyourmouth

      преди 3 дни

      I’m not advocating drug use it’s more I feel that logic being a very ‘drugfree’ fake conscious but probably still eating McDonald’s wouldn’t ever understand the raw essence of three6mafia which is way beyond drugs money or cars. I’m just saying logic so corny he legit needs to get sort of high to realize and fix himself before he goes Orlando Brown on us

  22. Casey Lennings

    Casey Lennings

    преди 3 дни

    Why are people hating so much on this? It fuckin slaps.. stop looking for lyricism in every single track you hear and just accept It isn’t that type of song, it was made to bang in clubs which is exactly what it did. DJ dropped this shit the other night and bottles were getting thrown all over the fucking place

  23. Demetrius Logan

    Demetrius Logan

    преди 4 дни

    I don’t think this is what Rick meant when he said he wanted some titty rap from Logic 😐

  24. shawny Strawberry

    shawny Strawberry

    преди 4 дни

    12 gage shotty ..... that lady sounds like fun

  25. Eraldo Ibrushi

    Eraldo Ibrushi

    преди 4 дни

    The beat is fiyaaa

  26. Vitalis Stoloka

    Vitalis Stoloka

    преди 4 дни

    Donald Trump most favorite song

  27. Jace Seward

    Jace Seward

    преди 4 дни

    ASAP rocky is the only saving grace in this song

  28. WarHog Group935

    WarHog Group935

    преди 4 дни

    This is club music for sure lol

  29. Dakota Chism

    Dakota Chism

    преди 5 дни

    If you aint talking money...talk to french

  30. Armir Velcani

    Armir Velcani

    преди 5 дни

    7.2 mil..... how......how

  31. Blade Wilson

    Blade Wilson

    преди 5 дни

    A$AP Rocky isn't in the song 😭😂

    • Invincieblez Music

      Invincieblez Music

      преди 4 дни

      I think he says 'Twisted off the juice'

  32. Guy Incognito

    Guy Incognito

    преди 5 дни

    I will pretend this song doesn't exist

  33. Diaz Army

    Diaz Army

    преди 5 дни

    I heard this was bad but DAMN this is straight shit.

  34. SHINE HEART JR TV

    SHINE HEART JR TV

    преди 5 дни

    Who else is here after Joe Budden Podcast? 😂😂😂

  35. Austin Glass

    Austin Glass

    преди 5 дни

    Damn y'all really mad cause logic enjoying life, selling stadiums out and making verses that aren't supposed to be the most lyrical shit. People love to hate 🤔 you do realize this a song that has two dudes who ain't been big since like 2012... 😂

  36. Frank Olivieri

    Frank Olivieri

    преди 5 дни

    🔥

  37. Anthony Caruso

    Anthony Caruso

    преди 5 дни

    Joe's reaction to this song is more entertaining than the song itself

    • Niyalotha

      Niyalotha

      преди 5 дни

      Joe mama

  38. Jason Dennis

    Jason Dennis

    преди 5 дни

    If Drake made this everyone would be saying it deserves a grammy. This song is 🔥

  39. ibbey TM

    ibbey TM

    преди 5 дни

    still waiting for that Pretty Flacko verse...!

  40. george baez

    george baez

    преди 6 дни

    Terrible song! just release the instrumental already

  41. Marzah

    Marzah

    преди 6 дни

    He just lost his girl and he’s going through shit. Why isn’t everyone hating because of one bad verse?

    • Aidan Hammond

      Aidan Hammond

      преди 2 дни

      because hes released 4 bad albums

    • Funt Clap

      Funt Clap

      преди 4 дни

      Marzah because he referenced a song about suicide and trivialised it to a line about killing pussy

  42. Chris J Productionz

    Chris J Productionz

    преди 6 дни

    Man logic what happened man....I miss his 2012 Young Sinatras Trilogy’s

  43. Amanda Heflin

    Amanda Heflin

    преди 6 дни

    Boring!!!!

  44. Jay G

    Jay G

    преди 6 дни

    No matter how many ppl say logic verse was trash ppl only came for logic. This song wouldn't have alll these views if logic wasn't on it.

  45. Wul nir

    Wul nir

    преди 6 дни

    People do not go beyonds lyrics...

  46. NA6 NA6

    NA6 NA6

    преди 6 дни

    idc this song is litttt

  47. Sunny Ym

    Sunny Ym

    преди 7 дни

    bgplayer.info/show/TE5Ia3hPVTd6ejg.html

  48. Sunny Ym

    Sunny Ym

    преди 7 дни

    bgplayer.info/show/SF8wR3N2alFiaVU.html

  49. Jahseh Onfroy

    Jahseh Onfroy

    преди 7 дни

    french montana should just stop

  50. JM Rodriguez-Luis

    JM Rodriguez-Luis

    преди 7 дни

    I can't decide which of French's new singles is the worst. They're all fucking horse shit.

  51. SupernovaSpriter

    SupernovaSpriter

    преди 7 дни

    Where's Rocky's verse?

  52. VTB 114

    VTB 114

    преди 7 дни

    I’m not a logic fan really but I mean I don’t get what people are complaining about with this song. I caught a couple corny bars but that’s about it.

  53. Spencer

    Spencer

    преди 7 дни

    ngl the beat is good but the lyrics are just......

  54. Oof Mor

    Oof Mor

    преди 7 дни

    Y’all aren’t Logic fans if you think his verse on this song was trash, he went with the flow which was amazing. I agree he had a line which was a bit bad but other than that it was something you haven’t seen from Logic. He went with a different flow that’s why you guys are a bunch of haters.

  55. India Shanté

    India Shanté

    преди 7 дни

    😕😕😕😕

  56. ChiChrisTho23

    ChiChrisTho23

    преди 8 дни

    This shit sound like it was from 2005... I love it

  57. Isaiah Jaivam

    Isaiah Jaivam

    преди 8 дни

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  58. Chancy Alec

    Chancy Alec

    преди 8 дни

    It’s this garbage that turn people off rap altogether. This is that dumpster fire that tipped over and caught the whole building ablaze.

  59. GamerJamesYT

    GamerJamesYT

    преди 8 дни

    This ruined logics career

  60. Joe DidIt

    Joe DidIt

    преди 8 дни

    the only thing i really appreciate about this song is that juicy j probably got a good bag for this

Напред