Развлечения

Canevim 17. Bölüm - Final

Canevim 17. Bölüm Özeti:
Ceylan her şeye rağmen Taylan’ın evlenme teklifini kabul eder. Feryal, ailelerin bir araya geldiği akşam, sonuçlarını göze alarak, son bir oyun daha oynar. Ceylan en mutlu olacağı günde ailesi ile Taylan’ın arasında kalır. Tüm yaşananlara rağmen, masallardaki gibi bir düğünle evlenen Ceylan ve Taylan için güzel günler yakındır. Fakat Taylan’ın, Ceylan’ın aklını çelmek için yaptığı her şeyi öğrenmesi için, etraftaki herkesi büyük oyunlarının içine çeker. Ancak öğreneceklerine rağmen, Taylan’a dair hisleri Ceylan için en büyük engeldir. Öte yandan bir iş yemeği için Ömer’in, Tanbaylar’ın evine misafir olması, Ceylan ve Ömer arasında büyük bir yüzleşmeye neden olur. Ceylan, Taylan’a dair geri dönülmez bir karar vermek zorundadır. Hamza ailesini korumak için bütün gemileri yakarken, Elvan ve Günnur ise Ayşe’ye gerçeği söylemek zorundadırlar. Elvan bu kez ailesiyle birlikte Ayşe için savaşacaktır. Ayşe’nin velayeti için gerçekleşen duruşma Elvan ve Ayşe’yle birlikte, herkesin kaderini belirleyecek olayları da beraberinde getirir.
Canevim BGplayer Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/VuAi3Z
atv Resmi BGplayer Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Коментари 

  1. Sjsjdjd Djdmkfkfk

    Sjsjdjd Djdmkfkfk

    преди 3 дни

    Taylan o kadar savaştı ceylanla mutlu bi sonu hakediyolardi

  2. Açelya Aksoy

    Açelya Aksoy

    преди 10 дни

    Sinirimi bozan bir saçma film daha

  3. Juani 94

    Juani 94

    преди 15 дни

    No me gusto para nada el final Fue todo muy rapido

  4. Fazile Balikci

    Fazile Balikci

    преди 16 дни

    Dizi güzeldi ama ceylan mal

  5. Dərya nur

    Dərya nur

    преди 19 дни

    Bu nə ya bərbat son heç gözləməzdik belə ola Taylan üzgün Ömər üzgün. Sevərək izlədim ama heyf

  6. Melek Şeker

    Melek Şeker

    преди 24 дни

    Bu dizi siyah inci ye çok benziyo orda da 2 fakir aşığın arasına zengin bi adam girip arasını bozuyodu burda da ama siyah inci daha guzel siyah inci cok guzeldi ama bu diziyi izledigim vakte yazik

  7. Zhaniya Maselbek

    Zhaniya Maselbek

    преди 24 дни

    Yaaa böyle saçma sapan bir diziler en azından 17 bölüm sürüyor,ya Azize dizisi,final bile yapmadılar😭

  8. Murat Ozkan

    Murat Ozkan

    преди 24 дни

    İzlediğim en iğrenç diziydi

  9. Aytac Məsimova

    Aytac Məsimova

    преди 27 дни

    😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  10. Asmaa Gouda

    Asmaa Gouda

    преди месец

    Bu serinin ikinci kısmı var mı?

  11. Asmaa Gouda

    Asmaa Gouda

    преди месец

    Bu serinin ikinci kısmı var mı?

  12. Asmaa Gouda

    Asmaa Gouda

    преди месец

    Bu serinin ikinci kısmı var mı?

  13. Tuğba Akgül

    Tuğba Akgül

    преди месец

    Bence dizi güzeldi ama yalnis yerde final verdi daha müjgan ve Yener'in hikayesi Elvan ve sezginun hikayesi yarım kaldı bide melisa ve Taylan in abisi ile ceylan intikam Alicam deyip alamaması ve taylanin herşeyi öğrenmesi yani daha bölüm verilebilirdi ama final saçma oldu Ömer o kadar uğraştı kendini kanıtlamak için ve şehiri terketti yani canevim ise adı o finalde bu isme yakisir olmali ve Ceylan'ın Ömer ile gördüğü rüyanın gercek olmsiyla bitmeliydi 😂

  14. Sahra Susuzdere

    Sahra Susuzdere

    преди месец

    Ceylan‘da acayip gicik bir şey çıktı

  15. TuraL ALi eFF

    TuraL ALi eFF

    преди месец

    Bu nasil Bir son lan? Amk Zamanima Yazik oldu

  16. Beyza Nur Öztürk

    Beyza Nur Öztürk

    преди месец

    bu dizide en çok ömere acıdım

  17. Selin Türkkan

    Selin Türkkan

    преди месец

    Hayatımda gördüğüm en saçma finaldi

  18. GACHA DELISİ

    GACHA DELISİ

    преди месец

    Kemal mezardan cıkıp hihihihhihi diye güler

  19. Songül Akdeniz

    Songül Akdeniz

    преди месец

    diziye züleyhayla yılmazın aşkı gibi girdiler parası için terkedip aşk gibi çıktılar

  20. أمنه غازي

    أمنه غازي

    преди месец

    bgplayer.info/show/UWU2b1g2UWJPbHM.html 38:18

  21. Hakan Yörük

    Hakan Yörük

    преди месец

    Ben bu diziyi 8. Bölümden sonra bıraktım Ömere yapılan haksızlığın ardı arkası yoktu sinir oldum birdaha izlemedim

  22. 《Celebi celebili》

    《Celebi celebili》

    преди месец

    Bu ne final yalanciyla evlendi Omerin sucu ne?

  23. Mahitos Mahitos

    Mahitos Mahitos

    преди месец

    2 gün ömrüma yazık oldu

  24. Julieane bammm

    Julieane bammm

    преди месец

    Vallah sonu tam icine yaptiniz. Ne güzel ceylan sadece taylanin yüzüne tükürcekti ve ömer icin özür dilemeli ve yeni bir hayat sürmeliydi🤬

  25. Kübra Kırsaç

    Kübra Kırsaç

    преди месец

    Taylanı affetmeliydi 😡

  26. Sabina Ahmadova

    Sabina Ahmadova

    преди 2 месеца

    Hayatimda bu kadar sacma dizi gormedim. Iyi ki de izlemeyi birakmisim...😒😒😒

  27. Babula Salayev

    Babula Salayev

    преди 2 месеца

    Biran Damla Yılmaz senden nefret ediyoruz hepimiz

  28. Muzlu Puding

    Muzlu Puding

    преди 2 месеца

    Bu ne biçim son

  29. videografi

    videografi

    преди 2 месеца

    Millet final hakkında senariste atmış, tutmuş ama filmde gerçek final Ceylan'ın ablası ve kızı, ceylanı ablasının yerine koyun ve dizi sonunu küçük çocukla birlikte bağlayın, Ömer ise normalde yoktu zaten. Olsaydı ceylan olmazdı.

  30. gunbatimi8998 gunbatimi

    gunbatimi8998 gunbatimi

    преди 2 месеца

    Bu yönetmen ne boktan adammis arkadas ömerin ic bir suçu yok ceylan hala ömerden özur dilemiyor ceylanda az kaşar değilmiş ömeri unutdu taylana aşık olmuş vay arkadas

  31. Ege Cakiralmaz

    Ege Cakiralmaz

    преди 2 месеца

    Affedersiniz bu ceylan o.....rospu yani nasıl hemende kandı birde Ömer'e inanmıyor iyikide bitmiş çok saçma birşey bu

  32. ponçik panda

    ponçik panda

    преди 2 месеца

    Ömer nerde lan 😨

  33. GUL *

    GUL *

    преди 2 месеца

    Saçma değil aslında geçerkci bir dizi Ceylan gibi karaktersiz kizlar çok var

  34. Ezgi Ünlü

    Ezgi Ünlü

    преди 2 месеца

    1:02:54

  35. Ezgi Ünlü

    Ezgi Ünlü

    преди 2 месеца

    1:02:11

  36. julieta mandryk

    julieta mandryk

    преди 2 месеца

    Merhaba canevim, lütfen ispanyolca altyazili olan canevim romaninin tüm bölümlerini yazip yazamayacaginizi söylemek istiyorum,lütfen üye olurum

  37. Qumru Amirova

    Qumru Amirova

    преди 2 месеца

    Yeməyi zibil vedrəsinə tökən heç vaxt haqlı ola bilməz. Heç bir qisas hissi insana belə davranmağa haqq vermir

  38. duypil hayranı

    duypil hayranı

    преди 2 месеца

    Çok anlamsız oldu ya bu ne biçim diziydi.

  39. Temmy Masi

    Temmy Masi

    преди 2 месеца

    Why leave now Jeylan..u never believed omar..u went of marrying Tylan..sleeping with him on ur wedding day n now u want over..drama queen

  40. Temmy Masi

    Temmy Masi

    преди 2 месеца

    Gold digger Jeylan 😂😂simple as that

  41. اروى arwa

    اروى arwa

    преди 2 месеца

    متى ينزل الجزء الثاني؟؟؟؟؟؟؟؟

  42. Like Me

    Like Me

    преди 2 месеца

    Ömere Cok yazik oldu, pis ceylan

  43. Ainka Humbetova

    Ainka Humbetova

    преди 2 месеца

    Kocasiz karilar olsaydi bu dizinin adi dahha yaxsi olardi

  44. Hatice Karabacak

    Hatice Karabacak

    преди 2 месеца

    Bu dizinin senaristi kesin ikizler burcu🤔🤔🤣🤣🤣

  45. Necdet Önal

    Necdet Önal

    преди 2 месеца

    kötu final diyenler paranın ve intikamin insana herseyi yaptiracagini anlatan bir dizi

  46. ilayda poyraz

    ilayda poyraz

    преди 2 месеца

    😁💓❤💖😑😗😆🤔😘😅😃

  47. ZEhRa GS

    ZEhRa GS

    преди 2 месеца

    Bu nasil bir son insan bi guzel son bulurdu ben daha iyi bitiridim diziyi

  48. Burak Gültekin

    Burak Gültekin

    преди 2 месеца

    Ahh ceylan paraya yattyn sen malsyn ya

  49. sara cherfaoui

    sara cherfaoui

    преди 2 месеца

    🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  50. nisanur

    nisanur

    преди 2 месеца

    Ceylan, rezil bir pislik olabilir. Bunu biliyoruz. Ama atladığınız bir şey var. Rezil ve aşağılık olan kız Ceylan, Biran Damla değil! Ayrıca unutmayın. Siz Ceylan'dan ne kadar nefret ediyorsanız Ceylan'da rolünü o kadar güzel oynuyor demektir. O sadece rol gereği böyle yapıyor. O gerçekte Eylül gibi bir insan...

  51. nisanur

    nisanur

    преди 2 месеца

    Ceylan, rezil bir pislik olabilir. Bunu biliyoruz. Ama atladığınız bir şey var. Rezil ve aşağılık olan kız Ceylan, Biran Damla değil! Ayrıca unutmayın. Siz Ceylan'dan ne kadar nefret ediyorsanız Ceylan'da rolünü o kadar güzel oynuyor demektir. O sadece rol gereği böyle yapıyor. O gerçekte Eylül gibi bir insan...

  52. Cemre Özgür

    Cemre Özgür

    преди 2 месеца

    Sadece "oha" diyorum 😰

  53. Манзура Мадрахимова

    Манзура Мадрахимова

    преди 2 месеца

    Хороший фильм просто супер спасибо большое

  54. auy jizm varam

    auy jizm varam

    преди 2 месеца

    Ömərlə evlənsəydi sonda Ceylan Bu nə dizi senarist nə etdi

  55. auy jizm varam

    auy jizm varam

    преди 2 месеца

    İlk hissələrdəki Ömər Ceylan aşkı harda qaldı ???

  56. auy jizm varam

    auy jizm varam

    преди 2 месеца

    Bunu ilk serialdan izlədim sonra səylədilər çox uzatdılar tulladım getdi

  57. Basmah Bassam

    Basmah Bassam

    преди 2 месеца

    Kötü yorum yazan herkeze teşekkür ederim😉

  58. Kifah Abdurhman

    Kifah Abdurhman

    преди 2 месеца

    Flop film why cumar married tailnd

  59. gizli insan

    gizli insan

    преди 2 месеца

    Mən zatən ceylan ve taylan istiyodum ancaq senarist taylan ceylan yapacakdisa taylani neden kotu yapti ki? 1 bölümdən iyi kalpli yapardı 🤗🤔🤔🙄

  60. Muhteşem Becerikli Dünyam Sonar

    Muhteşem Becerikli Dünyam Sonar

    преди 2 месеца

    Yaaaaa final göremek istemiyoruzzz 😞😞😞😞 ❤CEYLAN & ÖMER❤ AMA FAVORİM ♡♡ CEYLAN♡♡

Напред